svētdiena, 2012. gada 15. aprīlis

Wishlists


Varu derēt, ka daudzas no mums veido wishlistus, kuri šķiet bezgalīgi, jo piedāvājums ir milzīgs un kārdinājums liels un par katru kāroto lietu šķiet, ka šī nu gan būs tā, kas mainīs manu dzīvi :D 

padalos ar savu šī brīža wishlistu:

1. Dermalogica sejas kopšanas līdzekļi. Cenas augstas, bet atsauksmes vēsta, ka ir tā vērts.
2. Mac Melba Blush
3. Bourjois Chocolate Bronzer, kas Latvijā nav manīts
4. Benefit Coralista vaigu sārtums, viens no populārākajiem Benefit produktiem


5., 6.. Real Techniques otu komplekti
7. Mac Ricepaper acu ēnas, raksturotas kā ideāls highlight/base tonis

 Sapratu, ka matu lietas man ir beigušās, tāpēc
8. Macadamia matu maska, sens sapnītis
9. Burt's Bees šampūns
10. L'oeral Professionnel Absolut Repair kondicionieris milzu pudelē

Ja kādai ir atsauksmes par kādu no šiem produktiem, droši, un droši padalieties arī ar savām kārotajām lietām :)

10 comments:

  1. No Bourjois Latvijā "Drogas" veikalā ir piejams šis bronezeris
    http://www.beautyalmanac.com/Bourjois-D-LICE-DE-SOLEIL-BRONZING-POWDER/6979
    Maksā ap 5 Ls. Kad biju Drogās, tad ievēroju.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es arī to ievēroju, bet divās drogās nebija pieejams testeris, trauciņi tukši, uz aklo negribas pirkt, jo par šo ir diezgan maz atsauksmju. Varbūt šie ir saveduši kārtībā to testera problēmu, jāiet rīt izlūkos :)

      Dzēst
  2. Bourjois Chocolate Bronzerītis man ir, tonis 51 . Patīk, bet pats produkts ir ciets, līdzīgi kā Bourjois vaigu sārtumi . man nebija tādu otu ar kurām izdotos noskrāpēt, tāpēc sadrupināju un pārliku citā ķobītī. Bet bronzeris superīgs :)

    Real techniques otiņas jau gaidu , tieši abus komplektiņus un stipiling otu :)

    Zandas minēto bronzeri redzēju Kolonnā, tur testeri bija , aizdodies tur apskatīties :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Bronzeris no ārzemēm nācis, vai ne? :)
      Es arī ceru tuvākajā laikā pasūtīt, jo līdz šim dzīvoju ar Elf balto kātu otām, ar kurām rezultāts knapi aizvelk līdz apmierinošam, nejēdzīgas.
      Starp citu, atceros manām Burt's Bees šampūnu Tavā iherb pirkumu rakstā, vai esi jau nomēģinājusi? :P

      Dzēst
  3. Man ir Benefit Coralista, šobrīd lietoju nu jau gandrīz katru dienu, ļoti patīk tas, ka krāsa ir maigi rozīgā persiku tonī + tas, ka smuki izgaismo vaigu kaulus, ļoti labs produkts. :)

    AtbildētDzēst
  4. Dermalogica sejai patiešām ļoti, ļoti iesaku. Laikam labākais, ko jebkad esmu lietojusi, un lietojusi esmu daudz :D
    Bet cenas nemaz nav tik trakas, piemēram man tagad ir krēms 100 ml tilpumā, izmaksāja nedaudz pāri 30 Ls, tātad sarēķinot 15 ls par normālo 50 ml tilpumu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Oooo :) es arī esmu lietojusi diezgan, bet neesmu vēl atradusi pilnīgi neko, kas man patiktu :D varbūt tikai Bioderma krēms, bet sastāvs tiem so so. Varbūt vari ko konkrētu ieteikt no Dermalogica? :P

      Dzēst
    2. Šobrīd man ir Skin Smoothing Cream. Sākumā nepatika smarža, jo šī kosmētika ir bez pievienotām krāsvielām un smaržvielām, bet pieradu un ir ok :) Klājas labi, iesūcas ļoti ātri, uzsmērē un uzreiz var likt makeup vai tml. Uzsākot lietot, ātri vien pazūd visas problēmas, kā sausi pleķi, negludumi utt. Man sausa, ik pa laikam jūtīga āda, ar citiem krēmiem bieži ir tā, ka it kā viss labi, bet jūtu,ka sastāvā tomēr kaut kas līdz galam pietrūkst, ar šo tad trāpīts desmitniekā, visas ādas vajadzības apmierinātas. Lietoju šo krēmu gan no rīta, gan uz nakti.
      Lietoju arī acu krēmu Intensive Eye Repair, arī ļoti, ļoti patīk, tiešām āda ap acīm jūtas pabarota un sakopta, maznājušās mazās krunciņas, kas no sausuma radās.
      Vēl man ir mitrinoša maska un kādu laiku atpakaļ izlietoju Intensive Moisture Balance krēmu, arī patika.

      Dzēst
    3. Paldies par atbildi, ķeršos pie pasūtīšanas, man VAJAG, un kā lielais pluss man ir tieši tas, ka nav smaržas, ienīstu smaržīgus sejas produktus :D Man arī sausa/normāla, jutīga un pēdējo gadu arī reaktīva, var visvisādi brīnumi uzmesties, ja sastāvs ne tāds.

      Dzēst
  5. labs sarakstiņš :) Dermatalogica ir arī manējā sarakstā

    AtbildētDzēst