ceturtdiena, 2012. gada 3. maijs

L'Oreal superlaineris

Šķidrās acu līnijas lietoju, šķiet, no gadiem 14, un pārsvarā katru dienu, tāpēc, neceļot degunu gaisā, varu teikt, ka no tām es kaut ko sajēdzu. Ir mēģināti visvisādi, un pagaidām mani mīļākie ir divi, abi no L'Oreal. Par vienu no tiem šodien - L'Oreal Super Liner Carbon Gloss. Ir arī parastā versija, bez spīduma, bet, kaut kā iegājies, ka pērku šo. 
Ar tā tipu ir viegli strādāt, ar svaigu laineri, manuprāt, katrs nepraša varētu uzvilkt taisnu līniju. Galiņš nav no smalkākajiem, bet ir iespējams novilkt arī tievu līniju, atkarībā no tā, kā tas ir pagriezts. Tievām līnijām gan ieteiktu lainerus ar otiņu. Nesmērējas, ir noturīgs visas dienas garumā, kaut gan es īsti nekad neesmu saskārusies ar nenoturīgu šķidro laineri. 
Starp citu, gaidu Latvijas tirgū ienākam Super Liner Perfect Slim, par kuru arī ir labas atsauksmes no ārzemju blogeriem un youtuberiem. Cerams, ka sagaidīšu :)

+ crappy kvalitātes paraugdemonstrējums.

11 comments:

  1. opā, man ir arī Super Liner, ļoti labs, noteikti iesaku!

    AtbildētDzēst
  2. Ehh, kā es jūs, skaisto līniju vilcējas, apskaužu! :) Tagad mēģinu vilkt ar slīpo otu, kaut kas jau sāk sanākt, bet lai ar šītādu.... laimīgās! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ar šitajiem filca tipiem esi mēģinājusi? Manuprāt, ļooooti elementāri, kā ar pildspalvu, jo viņš maz lokas un ir viegli kontrolējams, katrā ziņā, practice makes perfect, kad iemācīsies perfekti ar slīpo, varu garantēt, ka sanāks arī ar visiem citiem :)

      Dzēst
  3. līnija perfekta!
    Man tik tie šķidrie laineri nepatīk, visi ko esmu mēģinājusi bija tādi neelastīgi, daži pat plaisāja, fuj..(šo mēģinājusi neesmu)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :)
      Pamēģini šo, ja uznāk vēlme, šis toč neplaisās. Otrs mans favorīts ir L'oreal liner resist waterproof tādā zelta ķobītī ( http://www.urcosmetics.com/produs/L%27Or%C3%A9al__Liner_Resist_black-81.html ), vot tas būs superelastīgs, un noņemšana laba, kā plēvīte nonāk nost :)

      Dzēst
  4. Sveika! Man patīk tavs blogs un es tev piešķiru Tell me about yourself award! http://sugarmakeup.blogspot.com/2012/05/tell-me-about-youself-award.html

    AtbildētDzēst
  5. Paldies par šo ierakstu! Jau sen vēlējos iegādāties šķidro laineri, bet visu laiku kaut kā baidījos, kā arī negribējās "uzrauties" uz galīgi nekvalitatītviem. Jebkurā gadījumā, nopirku šo un ĻOTI patīk!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jeeeee, tas mani riktīgi iepriecina :) lai labi lietojas!

      Dzēst
  6. Wonderful post! We will be linking to this great content on
    our website. Keep up the great writing.

    Look at my blog post cheap nike free run
    My site - cheap nike free run

    AtbildētDzēst
  7. Pretty great post. I just stumbled upon your blog and wished to say that I have really loved
    browsing your blog posts. In any case I will
    be subscribing to your feed and I'm hoping you write once more soon!

    my website ... wholesale oakley sunglasses

    AtbildētDzēst
  8. Hello, I desire to subscribe for this website to obtain hottest updates, therefore where
    can i do it please help out.

    Feel free to visit my site; cheap ray bans

    AtbildētDzēst